Murder!

Jag är i grund och botten en fridsam själ. Också flugor finner nåd inför mina ögon.

Men det finns "vermin" som jag inte tolererar! Och det är sådana där nissar som snikar in ett reklamprogram i min PC, trots att jag har Norton Internet Security. (Rättare sagt; hade, för det jämra programmet är nu utsparkat eftersom det inte skyddade mot reklamen).

Hur kul är det att få en pop-up-grunka var och varannan sekund som hävdar att burken är infekterad av virus, när det enda viruset som finns är den förbannade reklamen?

Får jag tag i den fähund som designade denna reklam, så blir det Murder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få mcafey av mej det är mycket bättre
norton ställer till mer än det hjälper.
Janne O.

2006-07-22 @ 11:02:19
Postat av: Magnus i Årsta

Redrum, som Jack sade! Personligen abonnerar jag på Glocalnets bredbandsskydd, 39 kr/månad, om priset är lågt vet jag inte men det fungerar förträffligt!

2006-07-23 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0