Stölden i Auschwitz

De stinkande lumpna råttor som stal "Arbeit macht frei"-skylten från ingången till Auschwitz bör bestraffas hårt. Eftersom de uppenbarligen har ett stort folkförakt i bakhuvudet, bör de bemötas och behandlas på samma sätt som de anser att "mindervärdiga" ska behandlas.

De är nämligen själva "mindervärdiga". Sådant där nazistiskt avskum ska väck direkt; det finns ingen plats för dem i ett vanligt samhälle. Up against the wall, motherfuckers!

Vi i "verklighetens folk", numera så omhuldat av den politiska överklassen, kommer inte att tolerera den sortens övergrepp i fortsättningen. Den där sortens sketna existenser borde det vara skottpengar på tycker jag, trots att jag suttit i finkan tre gånger för att inte ha velat lära mig ha ihjäl andra.

Att skända en historisk påminnelse som den i Auschwitz är inte bara motbjudande, utan också oförlåtligt. Det visar på att förövarna är en samling historielösa, ryggradslösa, obildade, okunniga, undermåliga vidriga råttor, som det inte finns någon större anledning att ha kvar i samhället.

Hade jag själv tänkt på samma sätt som de gör, så hade jag krävt att de skulle skjutas!

Kommentarer
Postat av: Angus Termopyle

Word!

2009-12-29 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0