Pannkaka med glass.

I mataffären runt hörnet från där jag bor stod jag för en stund sedan och tittade på vad de hade för utbud av mikrougnsmat. Jag äter ibland sådant eftersom jag är ensamstående utan barn och därmed tid efter annan inte lagar egen mat.

Till min förvåning såg jag att man kunde köpa "Pannkaka med glass". Hur går det ihop? Pannkakan är nog okej efter 7 minuter i mikrovågsugnen. Men hur står det till med glassen? Det blir ju bara en enda röra av alltihop.

Jag valde istället en fiskgratäng med räksås till extrapriset 19:90. Jag är säker på att jag inte kommer att avlida av den. Och gör jag det, så stämmer jag leverantören.

Kommentarer
Postat av: alf olsson

Finns ej på vickys livs

2006-01-12 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0